مقاله

پیغام line in use در تلفن پاناسونیک چیست؟

LINE IN USE

اکثر دارندگان تلفن های بی سیم پاناسونیک ممکن است با پیغام LINE IN USE مواجه شده باشند . باید بدانید که این پیغام به معنی آن است که گوشی بیسیم شما از وضعیت ست با دستگاه پایه خارج شده است! برای این‌که گوشی بیسیم پاناسونیک بتواند سیگنال‌های مورد نیاز خود برای برقراری تماس را دریافت کند، باید با دستگاه پایه ست باشد. به این کار در اصطلاح رجیستر کردن گوشی بیسیم گفته می‌شود. موارد متعددی می‌توانند گوشی بی‌سیم را از حالت ست خارج کنند.

اگر به دنبال بر طرف کردن ایراد LINE IN USE هستید در ادامه این مقاله در پرتو الکامپ همراه ما باشید تا به بررسی کامل پیغام LINE IN USE بپردازیم .

دلیل نمایش پیغام LINE IN USE چیست ؟

همان‌طور که اشاره شد، اصلی‌ترین دلیل ظاهر شدن این پیغام روی صفحه نمایش گوشی بیسیم پاناسونیک، ست نبودن گوشی با دستگاه پایه است. البته توجه داشته باشید که اگر خط شما اشغال باشد (یک نفر از طریق دستگاه پایه یا یکی دیگر از گوشی‌های بیسیم در حال مکالمه باشد) هم شاهد این پیغام خواهید بود.

در صورتی که به هر دلیلی نمی توانید این مشکل را حل کنید نگران نباشید . شما می توانید با متخصصین ما در پرتو الکامپ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند .

دلیل نمایش LINE IN USE

 

روش ست کردن تلفن بیسیم پاناسونیک با بیس دستگاه

خب در این بخش می خواهیم به روش برطرف کردن پیغام LINE IN USE بپردازیم . برای رفع مشکل نمایش پیغام line in use در تلفن پاناسونیک مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا از اشغال نبودن خط مطمئن شوید.
  2. دکمه MENU را فشار داده و سپس با جهت­‌های بالا و پایین گزینه Initial Setting را انتخاب کنید.
  3. دوباره با دکمه‌­های بالا و پایین گزینه Registration را پیدا و انتخاب کنید. سپس روی بیس دستگاه تلفن خود دکمه Locator را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید.
  4. در پایان، روی گوشی بیسیم دکمه OK را فشار دهید. یک صدای بوق مانند خواهید شنید که نشان‌­دهنده ست شدن گوشی شماست.

این کار بسیار ساده می باشد و می توان ان را در کمتر از یک دقیقه نیز انجام داد .

سخن پایانی 

خارج شدن گوشی بیسیم از حالت ست با دستگاه پایه یکی از خطاهای رایج در تلفن‌های بیسیم پاناسونیک است. در صورت بروز این اتفاق، دیگر قادر نخواهید بود از طریق گوشی خود، اقدام به برقراری تماس یا پاسخ دادن به تماس‌های خود باشید. در این مقاله به بررسی پیغام line in use و ست کردن دوباره گوشی بیسیم پاناسونیک با دستگاه پایه پرداختیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *