مقاله

چرا باید تلفن سانترال بخریم؟

چرا باید تلفن سانترال بخریم ؟

تلفن سانترال پاناسونیک یکی از بهترین راه‌های ارتباطی میان کارمندان یک شرکت است؛ البته برای هر ارگان داشتن یک سیستم ارتباطی خوب بین مشتریان و شرکت نیز اهمیت زیادی دارد. تلفن سانترال این امکان را فراهم کرده تا این ارتباط به خوبی انجام گیرد. مزایای تلفن سانترال نسبت به دیگر تلفن‌ها بسیار بالا بوده و به همین دلیل طرفداران بیشتری دارند. اگر می‌خواهید با مزیت‌های آن آشنا شوید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

 

تلفن سانترال چیست؟

 

تلفن سانترال به تلفنی گویند که به طور همزمان می‌تواند چندین خط را کنترل کند. امروزه تمامی ادارات نیاز به چنین تلفنی دارند تا ارتباط بهتری بین کارمندان و مردم برقرار شود. اگر بخواهیم در یک شرکت از تلفن‌های معمولی استفاده کنیم ممکن است در زمان اشغال بودن خط‌ها مشتریان به سمت شرکت‌های رقیب بروند. سانترال پاناسونیک دچار اشغالی نمی‌شود و یک تلفن چندین خط را ساپورت می‌کند. این تلفن‌های شیک و پرکاربرد وارد بازار شده و ظاهر زیبایی دارند. تلفن‌های سانترال امکان ارتباط رایگان بین کارکنان یک شرکت را نیز فراهم کرده‌اند. قیمت تلفن‌های سانترال با توجه به نوع و مدل آن‌ها متفاوت است. هرچه ظرفیت و کاربرد یک سانترال بیشتر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.

 

تلفن سانترال

 

مزیت های تلفن سانترال پاناسونیک

 

یکی از مزیت‌های مهم‌ تلفن سانترال پاناسونیک، کاهش دادن هزینه‌های شرکت است. هزینه‌ها در شرکت‌های بسیار بزرگ اهمیت زیادی دارند. ‌به دلیل برقراری ارتباط بین مشتریان و شرکت، باید از یک تلفن با هزینه‌های پایین استفاده کرد.‌ سانترال پاناسونیک قیمت و هزینه‌ها را تا حد زیادی پایین آورده است. در یک بیزینس باید تماس‌های داخلی نیز با هزینه کمی انجام شود. اگر از چند خط در یک شرکت استفاده شود و هر کارمند بخواهد در هر تماس هزینه‌هایی بری شرکت به وجود آورد، مشکل‌ساز است. تلفن سانترال ارتباطات داخلی را به صورت رایگان امکان‌پذیر کرده است.

 

کاهش هزینه

 

مزیت دیگر این تلفن برنامه‌ریزی با اجرای کدهای مختلف است. این تلفن‌ها دارای پیغامگیر هستند و می‌توانند برای مشتریان پشت خط یک پیغام مناسب پخش کنند. پیغام‌ها در هر شرکت می‌توانند متفاوت باشند. از حافظه داخلی تلفن‌ها می‌توان برای ذخیره‌سازی پیغام‌های صوتی استفاده کرد. پیغام‌ها با کیفیت بسیار بالایی برای مشتریان پخش می‌شوند. این مزیت باعث شده که افراد بتوانند ارتباط بهتری با شرکت و ارگان موردنظر خود داشته باشند.

 

پیغام گیر صوتی

 

از مهمترین مزیت‌های سانترال برای یک مجموعه، می‌توان به داشتن آیفون و درب‌بازکن اشاره کرد. زمانی که آیفون یک ارگان به صدا درآید، این تلفن‌ها می‌توانند به صورت یک درب بازکن عمل کنند. این خاصیت باعث شده که منشی یک شرکت نخواهد وقت خود را برای بازکردن درب شرکت هدر دهد. یکی دیگر از مزیت‌های مهم استفاده از تلفن‌های سانترال، ضبط تمامی تماس‌های دریافتی است. ویژگی دیگر تلفن سانترال پاناسونیک نظم‌دهی و زیباسازی یک شرکت هست.

 

درب باز کن

 

کاربرد سانترال در مجموعه ها

 

اهمیت سانترال در ارگان‌ها و مجموعه‌های مختلف بسیار زیاد است. با محدود کردن تماس‌ها می‌توان هزینه‌های بسیار زیاد یک شرکت را کاهش داد. در هر مجموعه برای اینکه یک اپراتور برای تماس‌های دریافتی استخدام نشود، می‌توان از سانترال استفاده کرد. منشی تلفنی سانترال با داده‌های مشخصی که دارد پیغام‌های مناسب را به افراد پشت خط بیان می‌کند. این سیستم به طور هوشمند می‌تواند افراد را راهنمایی کرده و به خط مناسب وصل کند.

در هر مجموعه با توجه به تعداد کارمندان و تعداد خطوط مناسب برای آن مجموعه، باید چندین خط را نصب کرد. خطوط سانترال روی یک تلفن قرار داشته و کنترل می‌شوند. ظرفیت تلفن‌های سانترال با یکدیگر متفاوت هست و برای شرکت‌های کوچک و بزرگ استفاده می‌شوند. این تلفن‌ها دارای حالت شب، روز و ناهار هستند که می‌توانند کمک زیادی به پاسخگویی در این زمان‌ها داشته باشند.

این تلفن‌ها قابلیت گذاشتن قفل روی خطوط شهری را دارند. می‌توان کد صفر و دوصفر این تلفن‌ها را نیز قطع کرد. منشی اتوماتیک این تلفن‌ها و انتقال افراد به داخلی‌های مختلف در یک شرکت از کاربردهای مهم این تلفن‌هاست. این دستگاه به صورت اتوماتیک عمل کرده و مشتریان را به هر داخلی که بخواهند وصل می‌کنند. با استفاده از این تلفن‌ها می‌توان چندین نفر را به طور همزمان پشت خط نگه‌ داشت. البته نگه‌داشتن آن‌ها به صورتی است که پس از چند دقیقه به داخلی مناسب وصل خواهند شد.

از دیگر کاربردهای این تلفن می‌توان به اختصاص دادن یک خط تلفن به هر کارمند یک شرکت اشاره کرد. کارمندان برای برقراری ارتباط با یکدیگر، می‌توانند در زمانی بسیار کوتاه، داخلی مورد‌نظر را شماره‌گیری کنند. سرعت‌بخشی به برقراری ارتباط، اهمیت زیادی در برخی مواقع دارد. هرچه تعداد خطوط شهری در یک شرکت بیشتر باشد، خطوط داخلی آن‌ها افزایش خواهد داشت. به عنوان مثال با داشتن چهار خط شهری در یک شرکت می‌توان ۹ خط داخلی را در آن به وجود آورد. اهمیت این تلفن‌ها در یک ارگان به حدی زیاد است که امروزه اکثر ارگان‌ها از این تلفن‌ها استفاده می‌کنند.

 

اهمیت تلفن سانترال در مجموعه ها

 

تقسیم‌ بندی سانترال بر اساس ظرفیت و عملکرد

 

تلفن‌های سانترال بر اساس ظرفیت در دو دسته کم ظرفیت و ظرفیت بالا تقسیم می‌شوند. سانترال‌های کم ظرفیت دارای ۳ یا ۶ خط شهری هستند. تعداد خطوط شهری در سانترال‌های پر ظرفیت بسیار زیاد است. سانترال پرظرفیت شاملNS ,TDA ,TDE می‌شوند. بر اساس عملکرد نیز می‌توان این تلفن را به دو دسته تحت شبکه‌ و غیر تحت شبکه تقسیم‌بندی کرد. بهترین خط برای یک ارگان، پاناسونیک بوده که دارای کیفیت بسیار بالایی است. هر شرکت با توجه به نوع عملکرد این تلفن‌ها می‌تواند خرید خود را انجام دهد. اگر قصد خرید تلفن سانترال را داشتید، پاناسونیک را فراموش نکنید.

 

سخن پایانی

همانطور که از توضیحات بالا متوجه شدید تلفن‌های سانترال اهمیت زیادی برای کاهش هزینه‌های یک شرکت دارند. هر شرکت می‌تواند با توجه به بزرگ و کوچک بودن مجموعه خود، انواع این تلفن را خریداری نماید. بهترین تلفن سانترال، پاناسونیک است. پاناسونیک کیفیت بسیار بالایی داشته و در هر ارگان نیاز جدی و ضروری است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید می‌توانید با ما اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *